Montessori Canela

Màster Montessori. Formació per a mestres d'Educació Infantil i Primària (i professionals vinculats a l'Educació)

L'Escola dels Encants acull a Montessori Canela per a realitzar en el seu centre educatiu la formació Montessori a Barcelona. Ens uneix el desig d'acostar l'Educació a tots els mestres i les famílies d'escoles públiques, concertades, privades i escoles lliures que ho necessitin.

Pots apuntar-te als programes de Màster Montessori per a formar-te com a Guia Montessori o en els Postgraus que formen part d'aquest programa (sense cursar la formació completa). També pots participar en els Cicles o en els Seminaris monogràfics, orientats a professors, professionals i famílies vinculades a l'educació formal i no formal que cerquen noves eines filosòfiques, pedagògiques i científiques per a millorar la seva pràctica d'aula i/o l'acompanyament de nens, nenes i joves en el seu procés educatiu.

Us deixem a continuació els vincles a la informació sobre les diferents opcions formatives:

Inscripcions obertes

Montessori Canela

Re-encantarnos con la alegría de aprender, de descubrir y de construir nuevas realidades a partir de un viaje interior como adultos. Ésa es la invitación de nuestra Gran Aventura Educativa Montessoriana.

www.montessoricanela.es

Telèfon: (+34) 630 700 030