UNICEF ve a l'escola

Dijous, 19 Mai 2016

Fa gairebé un mes un equip de persones de UNICEF va venir a l'escola i ens va proposar fer un taller sobre els drets dels infants.

Passats uns dies van tornar a l'escola per a què coneixèssim els drets dels infants a través del joc del memory. Tot seguit cada ambient de la comunitat de grans va escollir un dret per conèixer millor en què consistia. L'ambient de Cosmos va escollir El dret a la pau; l'ambient de Taller, El dret a la tirita; l'ambient de Disseny, El dret a les ales; l'ambient de Bios, El dret a ser qui sóc; i l'ambient de Temps moderns, El dret jo=tu=ella.

Un cop ja ens vam informar sobre el nostre dret, l'Oriol, que es el productor de UNICEF, ens va proposar fer un vídeo.

Durant següents sessions, vam estar pensant els diàlegs, vam decidir on gravaríem el vídeo, vam pensar com el representaríem i com ho explicaríem. Quan ja vam tenir tot decidit vam començar a gravar-lo.

Ara per fi ja ho tenim tot acabat, però si el voleu veure haureu d'esperar a finals de setembre!

Mia i Alba G.