El projecte del carrer Cartagena

Dijous, 16 Juny 2016

Fa més o menys un mes se'ns va ocórrer un projecte per canviar i millorar el carrer Cartagena, perque fins llavors era avorrit, hi havia molts cotxes aparcats i poquíssimes papereres. Per això vam pensar que entre tots els nens i nenes i mestres de l'escola podríem decorar-lo per fer-lo més bonic i divertit.

Per començar vam haver d'aconseguir que es convertís en un carrer per peatons, per això se'ns va ocórrer que podríem posar uns cartells en els vidres dels cotxes per a què la gent estés informada del projecte i hi col·laborés. Va ser increïble, perque al dia següent ja no hi havia cotxes!

Després vam decidir que decoraríem el carrer amb jocs pintats a terra. Mitjançant un sorteig vam escollir els següents: el joc Terra, Mar i cel; el joc de l'Oca; la xerranca allargada i la xerranca circular.  Un cop planificat tot, vam començar a pintar-lo per torns, així una setmana baixaven un grup de nens i nenes i a la següent uns altres diferents.

Tot i que encara falten alguns detalls, us convidem a tots a visitar el carrer Cartagena per a què pugueu veure què hem fet fins ara i per a què hi pugueu jugar una bona estona.

Animeu-vos!

Chloe