El Consell Escolar

El consell escolar és l'òrgan col·legiat de govern del centre docent amb representació de tots els sectors que formen part de la comunitat educativa.

El consell escolar aprova i avalua els projectes i les normes del centre; aprova i avalua la programació general anual del centre; participa en la selecció de la direcció; decideix sobre l'admissió de l'alumnat; coneix la resolució dels conflictes disciplinaris. També proposa i aprova mesures per afavorir la convivència al centre i la igualtat entre gèneres; iniciatives per a la conservació i renovació de les instal·lacions escolars; les directrius per a la col·laboració amb les administracions locals o altres centres, entitats i organismes; mesures per millorar el funcionament i la gestió del centre, etc .

Composició del Consell Escolar

Presidenta: Aroa Pareja

Cap d’estudis: Paula Ferreiro

Secretària: Sandra Garcia

Sector Famílies: Mireia Nomen, Paola Soggia, Meritxell Parera i Caio da Silva

Sector Mestres:  Cristina Gimbel, Maria Elizalde, Marta Farré, Sílvia Úbeda i Enric Catalán

Sector PAS: Carme Paredes

Representant de l’AFA: Dani Gimeno

Representant Municipal: Teresa Pérez

Comissions del Consell Escolar

Econòmica:  Sandra Garcia, Maria Elizalde i Dani Gimeno

Permanent: Aroa Pareja,  Marta Farré i Meritxell Parera

Convivència i igualtat de gènere (i coeducació): Paula Ferreiro, Enric Catalán i Mireia Nomen

Calendari de reunions

Les reunions serán els dimarts a les 16:30. El calendari de reunions previst és el següent:

• 17 d'octubre de 2023
  • 19 de desembre de 2023
  • 30 de gener de 2024
  • 7 de maig de 2024
  • 25 de juny de 2024

Les reunions del Consell Escolar, esdevenen una oportunitat més perquè la comunitat escolar faci arribar la seva veu sobre els temes que com a col·lectivitat interessen. Les famílies poden comunicar-se amb els representants al consell escolar escrivint un correu electrònic als seus representants: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Per saber més sobre el funcionament del consell escolar, es poden consultar els següents documents:

Darrera actualització: