Associació de Famílies d'Alumnes

Qui som i què fem

L'AFA de l'Escola dels Encants és la principal via de participació de les famílies en la vida del centre. Som una associació sense ànim de lucre que treballa en estreta col·laboració amb la direcció de l'escola per afavorir la implicació de les mares i els pares en l'educació activa dels infants.

Objectius

El principal objectiu de l'AFA és afavorir i fomentar la participació de les famílies en la vida de l'escola, i col·laborar amb la direcció del centre per generar dinàmiques de funcionament que contribueixin a l'educació dels nostres infants.

Volem donar suport als pares i mares amb serveis que els ajudin a conciliar millor treball i família. Volem promoure activitats de formació per permetin un bon assessorament en la difícil tasca l'educar les criatures. Volem continuar organitzant conjuntament amb l'escola activitats lúdiques i festives per generar un ambient agradable i de confiança. Volem facilitar la integració de les famílies i de les mestres que cada curs arriben a l'escola per fer més gran aquest projecte tan engrescador. Volem col·laborar amb les entitats del nostre entorn i amb l'administració per millorar la nostra ciutat. Volem donar continuïtat al projecte pedagògic amb un institut-escola... Volem que compartiu amb nosaltres la il·lusió i la confiança que estem treballant per un futur millor!

Què fem

A l'AFA mantenim negociacions amb l'administració i els principals agents socials del nostre entorn per a la construcció de l'edifici definitiu i per aconseguir l'objectiu d'esdevenir institut-escola. Supervisem l'activitat del menjador, dirigim l'acollida matinal i de tarda, fem l'hort escolar, gestionem l'activitat formativa, organitzem les festes, i estem en contacte amb les entitats de la nostra ciutat. Podeu trobar informació més detallada en l'apartat de comissions mixtes.

El treball fet fins ara ha contribuït a l'èxit de l'escola i ha fomentat la convivència entre tota la comunitat educativa. Encara queda molta feina per fer i tenim molts projectes al cap. Per continuar progressant, és indispensable la vostra col·laboració. Tots fem AFA, tots fem escola!