El Consell Escolar

El consell escolar és l'òrgan col·legiat de govern del centre docent amb representació de tots els sectors que formen part de la comunitat educativa.

El consell escolar aprova i avalua els projectes i les normes del centre; aprova i avalua la programació general anual del centre; participa en la selecció de la direcció; decideix sobre l'admissió de l'alumnat; coneix la resolució dels conflictes disciplinaris. També proposa i aprova mesures per afavorir la convivència al centre i la igualtat entre gèneres; iniciatives per a la conservació i renovació de les instal·lacions escolars; les directrius per a la col·laboració amb les administracions locals o altres centres, entitats i organismes; mesures per millorar el funcionament i la gestió del centre, etc .

Composició del Consell Escolar

Presidenta: Agnès Barba

Cap d’estudis: Alba Besteiro

Secretària: Míriam Fernández

Sector Famílies: Steve Tayleur, Jordi Sunyer, Silvia Seuma, Eva Gomariz

Sector Mestres: Sonia Martínez, Marta Sanchez, Robert Añor,Neus Zamora i Aroa Pareja

Sector PAS: Montse Boliart

Representant de l’AFA: Gabriela Parra

Representant Municipal: Jordi Baró

Comissions del Consell Escolar

Econòmica: Gabriela Parra (representant de les famílies), Míriam Fernández i Agnès Barba

Permanent: Neus, Agnès, Eva

Convivència: Steve, Alba

Igualtat de gènere: Silvia

Calendari de reunions

Les reunions serán els dimarts.

1. 9 d'octubre, a les 18:00h

2. 4 de desembre, a les 19:00h

3. 19 de Febrer, a les 18:00h

4. 9 d’abril, a les 18:00h

5. 25 de juny, a les 16:00h

Comunicacions amb les families representants al consell escolar

Les reunions del Consell Escolar, esdevenen una oportunitat més perquè les famílies fem arribar la nostra veu sobre els temes que com a col·lectivitat ens preocupen.

I com ho podem fer? Doncs escrivint un correu electrònic als representants de les famílies a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o, si ho preferiu, venint-nos a trobar per l'escola (us deixem una foto nostra perquè ens identifiqueu... som, per ordre d'esquerra a dreta, la Sílvia, el Jordi, l'Eva i l'Steve.).

Organització

Per tal de saber més sobre el funcionament del consell escolar, podeu consultar els següents documents:

Actes del Consell Escolar 2018/2019

Actes del Consell Escolar 2017/2018

Actes dels consells escolars anteriors

Podeu consultar les actes aprovades del Consell Escolar.