El Consell Escolar

El consell escolar és l'òrgan col·legiat de govern del centre docent amb representació de tots els sectors que formen part de la comunitat educativa.

El consell escolar aprova i avalua els projectes i les normes del centre; aprova i avalua la programació general anual del centre; participa en la selecció de la direcció; decideix sobre l'admissió de l'alumnat; coneix la resolució dels conflictes disciplinaris. També proposa i aprova mesures per afavorir la convivència al centre i la igualtat entre gèneres; iniciatives per a la conservació i renovació de les instal·lacions escolars; les directrius per a la col·laboració amb les administracions locals o altres centres, entitats i organismes; mesures per millorar el funcionament i la gestió del centre, etc .

Composició del Consell Escolar

Presidenta: Aroa Pareja

Cap d’estudis: Aida Caballero

Secretària: Marié Vílchez

Sector Famílies: Steve Tayleur, Jaume Capdevila, Silvia Seuma i Eva Gomariz

Sector Mestres: Dolors Grau, Damià Bordes, Laura Escudero, Maria Janer i Julio Gracia

Sector PAS: Montse Boliart

Representant de l’AFA: Gabriela Parra

Representant Municipal: Jordi Baró

Comissions del Consell Escolar

Econòmica: Gabriela Parra, Marié Vílchez i Aroa Pareja

Permanent: Eva Gomariz, Damià Bordes i Aroa Pareja

Convivència: Steve Tayleur i Marié Vílchez

Igualtat de gènere: Silvia Seuma

Calendari de reunions

Les reunions serán els dimarts a les 18h. El calendari de reunions previst és el següent:

1. 7 de setembre de 2020

2. 30 de setembre de 2020

3. 17 de novembre de 2020

4. 23 de febrer de 2021

5. 29 de juny de 2021

Comunicacions amb les families representants al consell escolar

Les reunions del Consell Escolar, esdevenen una oportunitat més perquè les famílies fem arribar la nostra veu sobre els temes que com a col·lectivitat ens preocupen.

I com ho podem fer? Doncs escrivint un correu electrònic als representants de les famílies a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o, si ho preferiu, venint-nos a trobar per l'escola.

Organització

Per tal de saber més sobre el funcionament del consell escolar, podeu consultar els següents documents:

Actes Consell Escolar

Per accedir a les actes del consell escolar feu clic aquí.