Espai C

Reunió Consellers de l'Espai C

Equip pedagògic

Els nostres consellers de l'espai C, nenes i nens de la comunitat de grans es reuneixen amb els artistes i la mestra de taller per fer un seguiment de les dinàmiques i actuacions que ajuden al bon funcionament d'aquest espai.

Artistes residents 2017- 2018

David i Judit

Som una parella artística que treballa la narració visual i la il·lustració com a potencialitat en comptes de com a disciplina. En la nostra pràctica vinculem diverses eines o coneixements com són el dibuix, l'autoedició, el videoart, la teoria o el so. Aprendre de metodologies molt diverses, pròpies d'altres disciplines, ens ajuda a respondre a les problemàtiques que se'ns presenten.

Vam fer conjuntament el grau a l'Escola Massana i treballem junts des del 2014. En els últims anys hem format part de diversos col·lectius artístics i ara mateix gestionem una part de la Fanzinoteca La Modesta, un projecte pedagògic que cataloga i arxiva fanzins i publicacions de diverses èpoques.

Actualment estem treballant en la creació d'una nova cosmogonia, una excusa per posar a prova la nostra capacitat inventiva i creativa. Els personatges, el territori, els sistemes de comunicació i de transport o els llocs que s'habiten són alguns dels factors que es pensen específicament per a aquest món, sempre a partir de donar-li la volta als referents dels quals disposem i l'observació pròpia del que ens envolta.

Però tot i treballar en àmplia harmonia, cadascun de nosaltres realitza també el seu treball artístic individual:

Judit.

Treballa en diferents camps d'acció, buscant sempre la hibridació i comunicació entre ells. A partir d'un interès per les narratives visuals, la il·lustració i les tècniques d'impressió continua l'exploració del seu treball en la joieria, dotant d'un nou punt de vista a la percepció que ella mateixa té de la seva obra.

Neix a Barcelona l'any 1994. En 2012 inicia els estudis universitaris a l'Escola Massana, on tot i aprendre de disciplines molt diferents, pròpies del disseny, de l'art i l'artesania, va centrant la seva producció en el món de la narració visual. El 2016 és artista resident al centre de producció artística Hangar, a Barcelona. Es gradua en 2016 obtenint el títol amb menció en Narració Visual i amb una menció honorífica pel seu treball de final de grau. Posteriorment inicia estudis en joieria i busca noves formes de vincular el seu discurs artístic.

David (Dave Mg) És un artista que treballa la narrativa visual, el so i la il·lustració, la seva eina preferida és l'Ecoline, principalment treballa escoltant surf rock, pop dels seixanta, càntics mongols, ESDM i música medieval com la karmina burana. Cada matí esmorza Cheerios amb llet, ha participat en diversos col·lectius publicant fanzines autoeditats i porta barret des de la tardor fins a la primavera.

I si ens centrem en la seva breu biografia podríem dir que neix a Barcelona el 1994. Durant el 2005 fins al 2014 realitza estudis de guitarra clàssica. Paral·lelament en el 2012 inicia els seus estudis universitaris. Des del 2014 vincula la música i la imatge tant en el seu treball propi com col·laboratiu. En 2016 estudia 6 mesos en Sint-LUCAS School of art i es gradua el 2017 obtenint el títol de grau en Art i Disseny de l'Escola Massana en menció de Narració visual i amb menció honorífica de TFG + expedient acadèmic. Aquest mateix projecte final, titulat P.A.N.G!, li ha portat a donar conferències en diversos festivals i centres com el BLANC festival, el Bill Festival, o L'ESMUC. AFA.

l'Espai C al curs 2015-2016

Espai C, el taller de dos joves artistes dins de l’escola

El projecte Espais C – Room 13 està dirigit a les escoles de primària de Barcelona i consisteix en l’acollida de joves artistes en residència. Està impulsat conjuntament pel Consorci d’Educació, la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB, la Llotja i l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB).

Es va posar en marxa com a experiència pilot el curs 2015-2016 i hi participem les escoles Josep Maria de Sagarra, l’Escola Miralletes i l’escola dels Encants. Enguany tenim dos artistes molt polifacètics, són en David i la Judit. Els matins de dilluns, dimarts, dijous i divendres i les tardes de dimecres **obriran el taller als infants** de la Comunitat dels grans.

Darrera actualització: