Projectes d'enguany

Programació Anual de Centre PAC

JA TENIM 10 ANYS!!!

Els infants van creixent i any rere any anem incorporant una nova i jove promoció que acollim amb tota la il·lusió, amor i respecte que sentim vers la nostra feina i vers els nostres infants.

Aquest curs hem dedicat la primera setmana de juliol a treballar plegats, amb la incorporació dels mestres que s’incorporaven a l’escola, a fer una residència de dos dies, a començar amb molta més calma i amb molta més reflexió, a establir primeres relacions en un clima distès alhora que pedagògic i de treball el qual totes les persones que hi han assistit han valorat molt positivament. I malgrat que cada vegada tenim “més fonts d’armari” i que el projecte educatiu es va consolidant, la continua incorporació d’un número important de mestres nous, la recent posada en funcionament del centre i l’afany de millora continua de l’equip fa que apareguin nous reptes i que tinguem encara força feina per fer.

Aquest any tenim molta mobilitat de professionals que afecten directament a la nostra feina. L’equip pedagògic ha sofert moltes modificacions amb la incorporació de 10 nous/noves Mestres i de 3 substitutes, ha crescut en tres places i mitja i alhora ha patit la marxa de 6 mestres, és per això que un gran repte d’aquest curs, compartit per tot l’equip educatiu i liderat per l’equip directiu és acollir, saber donar l’espai, acompanyar, donar seguretat i sustentar tantes incorporacions que han de fer-se seu el nostre projecte, la nostra metodologia i la nostra feina tot desaprenent algunes maneres de fer que no són pròpies de la nostra escola. La conserge de l’escola és nova, haurà de descobrir molts secrets dels que ajuden a regular la convivència a l’escola i que fan més fàcil la vida de tots els membres de la comunitat educativa. La representant de serveis socials de l’EAP també és nova. La inspectora que teníem s’ha jubilat i per tant haurem de descobrir qui és la nostra nova inspectora i crear els ponts d’entesa que ens ajudaran a millorar la nostra feina.

Enguany tenim 480 alumnes repartits en 7 ambients a cada una de les tres comunitats; 152 a petits, 177 a mitjans i 151 a grans.

Al llarg del curs seguirem enriquint i millorant els espais interiors i exteriors per tal d’oferir propostes d’oci més riques i de dotar-lo de major qualitat educativa.

Tenim un deure vers la comunitat educativa del nostre país com escola impulsora del moviment d’innovació educativa proposat per Escola Nova 21, també tenim el reconeixement d'UNICEF com escola referent en Drets d'infància i ciutadania i el reconeixement del Departament d'Educació com centre Innivador.

Compartim amb vosaltres el document sencer del Pla General Anual