Els servei d'acollida

SERVEI D'ACOLLIDA A L'ESCOLA DELS ENCANTS

A l'escola disposem d'un servei d'acollida gestionat per "Xalant".

L'espai d'acollida es fa al menjador de l'escola.

Durant el servei d'acollida, els infants tenen al seu abast material d'arts plàstiques, mandales, dibuixos, contes i revistes per a totes les edats, jocs de taula, cartes, jocs de construccions i de circuits, legos i duplos, entre altres materials de joc.

Els monitors que acompanyaran als vostres infants a les acollides són l'Areli i la Inés als matins i la Mònica les tardes de dilluns i dimecres  i el Carlos les tardes de dimarts, dijous i divendres.

FUNCIONAMENT

Acollida del matí

Al matí, durant l'acollida els infants poden esmorzar el que es portin de casa i apart hi ha una taula amb galetes d'arròs, fruita i infusions.

A les 8:55h, els infants de la comunitat de mitjans i grans pugen sols als ambients.

Els monitors acompanyen als infants de la comunitat de petits als seus ambients per deixar-los amb les seves tutores.

Acollides de tarda

Per fer ús de l'acollida de tarda, cal que les famílies aviseu no només al servei d'acollida mitjançant el servei de whatsapp, sinó també a la mestra/el mestre i al vostre fill/a.

Els infants de la comunitat de mitjans i grans, baixen sols al menjador, on els espera el monitor. Si per a qualsevol cosa, necessiteu que el vostre fill baixi acompanyat, hauríeu de comunicar-ho al mestre de referència del vostre fill per tal que l'acompanyi a l'acollida.

Als infants de la comunitat de petits els recull el monitor al seu ambient i van plegats fins al menjador.

Un cop a l'acollida poden berenar el que han portat de casa  i a part hi ha una taula amb galetes d'arròs, fruita i infusions

INFORMACIONS PRÀCTIQUES

Horaris

Matins: servei de 8:00 a 9:00h
Tardes: servei de 16:00 a 17:15h

Reserva de places

Us podeu posar en contacte amb el servei d’acollides :

A través del telèfon mòbil d'acollides (via whatsapp ): 722.56.28.90

• Si necessiteu servei fixe d'acollida, tan de matí com de tarda, us heu d'apuntar en aquest enllaç:  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScrOEgVhj_e9fU6QKFQO4R8reVPWHsxld54uk20d6KC0I9nig/viewform
  • Si necessiteu una acollida esporàdica al matí, no cal avisar prèviament; aneu directament al menjador.
  • Si necessiteu una acollida esporàdica a la tarda, si és amb temps ho podeu fer a través del correu electrònic o via whatsapp.
  • Si necessiteu una acollida esporàdica a la tarda, i la necessiteu per aquell mateix dia, ens heu d'enviar  un whatssap com més aviat millor al número de mòbil d'acollides.

Els canvis (baixes del servei o canvis de dia/hores) dels qui feu acollides fixes s'han de notificar a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Forma de pagament

Els pagaments de les acollides es fan a través de gir bancari al número de compte que ens faciliteu.

Els pagaments d'usos esporàdics i puntuals es poden fer en efectiu al menjador.

Trobareu els preu del servei d'acollida al pdf adjunt. Les tarifes de l’acollida  funcionen amb trams de 30 minuts i amb preus diferents segons es faci ús fixe o esporàdic.

Darrera actualització: