Assemblea d’infants

11 | 10 | 2013

consellinfants013ep3

Iniciem la reunió a les 10’20 minuts amb la presència d’unes 25 persones sobretot de 6 i 7 anys. També hi ha unes nenes de 4 anys, es queden una estona, però de seguida marxen.

Es fa una presentació de l’assemblea, tot explicant els tres àmbits d’intervenció en els que centrarem l’atenció aquest curs, tant en les assemblees, com en els consells d’infants. Aquests tres àmbits són:

1. Gaudim d’aquest curs!. Aspectes a millorar en la vida del centre, propostes a fer i suggeriments de temes que tenen a veure amb la nostra escola actual i amb el present curs.
  2. L’escola que volem. Que volem suggerir per a la construcció de la nova escola, quines coses pensem importants que cal recordar i saber.
  3. El nostre entorn. Aprofitant la consulta que s’ha endegat amb els veïns per recollir les propostes vers la urbanització de l’entorn de les Glòries, volem saber què és important pels infants, què ha d’haver-hi i què no podem oblidar.

Constitució Consell d’Infants Octubre 2013