Referèndum del pati

22 | 02 | 2013

Els alumnes de l’Escola dels Encants van participar el passat 19 de febrer en el primer referèndum infantil que es fa al centre. Havien de triar quins usos consideren que són prioritaris per a l’espai que l’escola guanyarà al jardí amb l’enderroc d’una de les naus adjacents. Des de feia setmanes, els alumnes havien anat fent propostes a l’aula, que després els seus representants havien traslladat al consell dels infants recentment creat. D’aquest treball en va sortir un llistat d’idees que es va penjar a l’escola. Els infants n’havien de triar les tres que preferien, i escriure-les o dibuixar-les en la papereta que van fer servir per participar en el referèndum. Un cop fet l’escrutini, les propostes que han tingut més suport han estat les de fer un escenari, un camp de futbol i un castell. Ara, aquestes idees seran treballades a travès de la comissió d’Obres per a la seva concreció. D’aquesta manera, els infants, que per primera vegada han pogut votar i participar en un exercici democràtic, intervindran de manera decisiva en la presa de decisions a l’escola, un dels objectius del consell dels infants.