Associació de Famílies d'Alumnes

Comissió d'Extraescolars

La Comissió d'Extraescolars és l'equip que vetllem per a que les activitats extraescolars es desenvolupin d’acord amb la filosofia de l’escola, fent un acompanyament respectuós dels infants i es fa càrrec de:

• Organitzar aquelles activitats que es fan en horari extraescolar.
  • Buscar i rebre propostes de noves activitats.
  • Gestionar i coordinar els serveis d'acollida de matí i de tarda per a aquelles famílies que n'han de fer ús.
  • Gestionar i coordinar el casal d'estiu que té lloc el mes de juliol.

La Comissió d'Extraescolars gestiona la comunicació amb les famílies i col·laboradors, planifica de les activitats fent un seguiment de la gestió administrativa (inscripcions, control econòmic, incidències).

La vocal a la Junta de l'AFA de la Comissió d'Extraescolars és Laura Fernández i els membres de la comissió són: Lia Opris, Isa de Mingo, Jimena Basile, Laia Burata, Sol Kliczwkoski, Montse Bonet, Nuria Hernández i Rut Valls