Associació de Famílies d'Alumnes

Comissió d'Extraescolars

La Comissió d'Extraescolars és l'equip que vetllem per a que les activitats extraescolars es desenvolupin d’acord amb la filosofia de l’escola, fent un acompanyament respectuós dels infants.

Els objectius de la comissió per aquest curs 2021/22 són els següents:

• Organitzar i dur a terme el seguiment de les activitats extraescolars tot garantint les mesures higièniques i de seguretat d’aquest curs.
  • Redactar un document on s’expliqui la mirada, l’organització i la regulació de les activitats.
  • Aconseguir relleu per la vocalía.
  • Pressupost demanat: 0 € (autofinançada)

La Comissió d'Extraescolars gestiona la comunicació amb les famílies i col·laboradors, planifica de les activitats fent un seguiment de la gestió administrativa (inscripcions, control econòmic, incidències).

La vocal a la Junta de l'AFA de la Comissió d'Extraescolars és la Rut Valls

Darrera actualització: