Associació de Famílies d'Alumnes

Comissions mixtes i grups de treball

Les comissions mixtes són equips de treball integrats per membres de l’AFA i de l’equip pedagògic, cada un dels quals s'ocupa d'un àmbit d'actuació. Tenen caràcter estable, amb una previsió d'objectius pactada entre les famílies i els mestres que en formen part. Són la forma d’organització més característica de l’AFA i cada comissió té una vocal que actua com a coordinador de la comissió i com a representant d'aquesta a la junta de l’AFA.

Els grups de treball es creen per complir un objectiu concret, ja sigui de manera intermitent actuant només quan calgui o de manera continua. Tot i que inicialment es plantegen per accions puntuals, els grup de treball també poden ser permanents fent una tasca concreta que no cal replantejar constantment. Els grups de treball no tenen vocal a la junta, malgrat que alguns d'ells hi tenen algun representant.

La participació de les famílies és vital per enfortir entre tots i totes el projecte de l’escola. Si esteu interessats a formar part d’alguna comissió o grup de treball, podeu contactar amb nosaltres mitjançant l’adreça de correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o contactant directament al correu electrònic de cada comissió. Actualment l’AFA està formada per les següents comissions mixtes i grups de treball:

Comissions Mixtes

Comissió d'Espai del Migdia Comissió d'Extraescolars Comissió de Medi Ambient i Salut

Comissió de Convivència Comissió d'Inclusió i Diversitat Comissió de Festes

Comissió TAC

Grups de Treball

Grup de Treball de Familiars i Amics Músics  Grup de treball Relacions Externes Grup de treball de Biblioteca

Grup de Treball de Comunicació i Participació Grup de Treball DONES ENCANTADES  Grup de Treball Comiat de 6è

Darrera actualització: