Associació de Famílies d'Alumnes

Espai del migdia i menjador

Setembre 2023

Informacions per al bon ús del servei del migdia

L’espai del migdia de l’escola dels Encants s’ofereix a través de l’associació de lleure "Xalant"i de l’empresa de cuina “Vatua l’Olla”, qui gestiona el servei del migdia.

• En aquest enllaç podeu consultar la normativa del migdia per al curs 2022-2023.
  • Cal avisar directament a la Mònica de les incidències del servei del migdia a diari abans de les 9:30hs. No aviseu les mestres perquè no poden comunicar aquestes faltes.
  • Podeu avisar la Mònica:
    • Enviant un whatsapp al 644.343.707
    • Directament al despatx de l’AFA cada matí abans de les 9:30 h.
  • Recordeu que les baixes per malaltia s’han d’avisar cada dia.
  • Qualsevol infant que pateixi una al·lèrgia o intolerància alimentària podrà disposar d’un menú adaptat a les seves necessitats.
  • Per tal de poder engegar aquest protocol cal que la família entregui un informe mèdic oficial d’un metge o d’un al·lergòleg. Per raons de seguretat no s’acceptaran d’altra mena d’informes ni peticions especials de les famílies.

Les famílies a l'espai del migdia

Les famílies també formen part de l’espai del migdia. És per això que podeu fer ús del servei de menjador per acompanyar els vostres fills i filles.

El preu d’un menú d’adult és de 5,90€

Per tal de millorar aquest servei i facilitar la feina a l'equip d'acompanyants, les famílies hauríeu de seguir les següents pautes:

• Per poder quedar-se a dinar s'ha d'avisar la Mònica abans de les 9:30h , o bé al despatx o mitjançant correu electrònic (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.)
  • Sempre que sigui possible, és millor arribar una estona abans de l’hora de dinar, així l'equip d'acompanyants us podrà explicar com funciona l'espai i què heu de fer. Igualment, quan marxeu, us agrairíem que féssiu un retorn, de com heu estat, com us heu sentit, propostes de millora ... tot això ho podeu fer arribar via e-mail a la comissió de l’espai del migdia o a Xalant
  • Recordeu que veniu a l'espai del migdia a acompanyar al vostre fill/a, no a dinamitzar la resta del grup. Cal respectar el funcionament del menjador, i seguir les pautes que ens han donat abans els acompanyants (no mengeu amb les mans, feu servir els coberts i un tovalló...). Les famílies heu de tenir el mòbil guardat i en silenci. No es poden fer fotografies ni oferir menjar que porteu de fora de l’escola

Darrera actualització: