Associació de Famílies d'Alumnes

Qui som i què fem

L'AFA de l'Escola dels Encants és la principal via de participació de les famílies en la vida del centre. Som una associació sense ànim de lucre que treballa en estreta col·laboració amb l'escola per afavorir la implicació de les famílies en l'educació activa dels infants.

Objectius

El principal objectiu de l'AFA és afavorir i fomentar la participació de les famílies en la vida de l'escola, col·laborar-hi per generar dinàmiques de funcionament que contribueixin a l'educació dels nostres infants i acompanyar-los en el seu desenvolupament integral. Els objectius específics de l'AFA són els següents:

• Donar suport a les famílies amb serveis que els ajudin a conciliar millor la vida laboral i familiar.
  • Promoure activitats de formació per permetin un bon assessorament en la tasca d'educar les criatures.
  • Continuar organitzant conjuntament amb l'escola activitats lúdiques i festives per generar un ambient agradable i de confiança.
  • Facilitar la integració de les famílies i les mestres que cada curs arriben a l'escola per fer més gran aquest projecte tan engrescador.
  • Col·laborar amb les entitats del nostre entorn i amb l'administració per millorar la nostra ciutat.
  • Donar continuïtat al projecte pedagògic.
  • Compartir i transmetre a tota la comunitat educativa de l'Escola dels Encants la il·lusió i la confiança que estem treballant per un futur millor!

Què fem

Les activitats i accions que es duen a terme des de l'AFA estan distribuïdes en les diferents comissions mixtes i grups de treball. En aquest apartat trobareu quins objectius té cada comissió i grup de treball.

A banda de les activitats anuals dutes a terme per les comissions i grups de treball, també estem en contacte amb la Coordinadora d'AFAs de la Dreta de l'Eixample, l'AFFAC (l'antiga FAPAC) i ens adherim i col·laborem amb noves iniciatives que considerem que beneficien el benestar dels nostres infants.

El treball fet fins ara ha contribuït a l’èxit de l'escola i ha fomentat la convivència entre tota la comunitat educativa. Encara queda molta feina per fer i tenim molts projectes al cap. Per continuar progressant, és indispensable la vostra col·laboració. Tothom fa AFA, tothom fa escola!

Atenció a les famílies

Per qualsevol dubte sobre l’AFA ens podeu contactar al correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

La gestió administrativa de les quotes de soci de l’AFA, el menjador i les extraescolars, la realitza la Mònica Saura. La podeu trobar

• de dilluns a divendres al despatx de l’AFA de 9 a 10h i de 15h30 a 16h
  • També podeu contactar-hi directament per telèfon/ whatsapp al: 644 343 707 (de 9h a 12.00h i de 15h a 16h)

PER QUALSEVOL INCIDÈNCIA DEL MENJADOR (dieta astringent, absència,...) ESCRIVIU UN WHATSAPP AL 644 343 707 O UN CORREU ELECTRÒNIC A: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Darrera actualització: