Associació de Famílies d'Alumnes

Comissió de Convivència

La Comissió de Convivència ens ocupem de facilitar la relació entre les famílies. Organitzem accions que ajuden a que les famílies es coneguin i interactuïn, per ajudar a la cohesió de la comunitat educativa.

• Organitzem la jornada de tastets (tallers simultanis preparats de les famílies cap a les famílies)
  • Organitzem xerrades (proposades per l'escola o per les pròpies famílies)
  • Col·laborem amb les jornades de portes obertes a famílies i les jornades pedagògiques
  • Gestionem les accions d'acollida a les famílies de P3 (recerca i assignació de padrins, documentació de benvinguda, trobada famílies abans d'iniciar el curs)