Associació de Famílies d'Alumnes

Comissió d'Inclusió i Diversitat

La Comissió d'Inclusió i Diversitat genera espais de reflexió i de diàleg al voltant de la diversitat (sexual, cultural, de gènere, funcional...) per trobar camins cap a la millora en l'atenció de les necessitats de la comunitat. Volem promoure el respecte a les diferències i a la diversitat en el marc de la convivència en una escola inclusiva i igualitària.
Oferim tallers, activitats, xerrades i materials al llarg del curs per aprendre conjuntament: infants, famílies, mestres i altres professionals que treballen a l'Escola.

La vocal de la Comissió és la Soazig Noirault i podeu contactar a través del correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.