Associació de Famílies d'Alumnes

Comissió d'Inclusió i Diversitat

La Comissió d'Inclusió i Diversitat genera espais de reflexió i de diàleg al voltant de la diversitat (sexual, cultural, de gènere, funcional...) per trobar camins cap a la millora en l'atenció de les necessitats de la comunitat. Volem promoure el respecte a les diferències i a la diversitat en el marc de la convivència en una escola inclusiva i igualitària.

Per aquest curs 2021/22 ens proposem el següent:

• Vocal: Soazig Noirault
  • Objectius:
    • Generar espais de reflexió sobre la diversitat de gènere, sexual i familiar.
      • La Ciranda: 1 xerrada pel claustre, 14 sessions de tallers de sexualitat a Mitjans (1r trimestre) i Grans, 3 xerrades per a les famílies.
      • En construcció: nou Grup de treball: Famílies monomarentals.
    • Abordar el respecte a la diversitat cultural i lluitar contra el racisme: 1 xerrada amb les mestres i activitats per a tota la comunitat educativa.
    • Promoure el respecte a les diferències i la diversitat en el marc de la convivència en una escola inclusiva i igualitària:
      • Incidència política: Decret inclusiu i manca recursos
      • 1 xerrada sobre bullying.
    • Global: Material pels ambients, publicació de recursos i activitats al butlletí, llista de reproducció musical per a les entrades relaxades.

Pressupost demanat: 2.000 €

Darrera actualització: