Escola Nova 21

18 | 11 | 2016

Escola_Nova_21

El passat dissabte 5 de novembre ens vàrem reunir les 26 escoles impulsores del programa Escola Nova 21 amb els directors per anar definint el marc de desenvolupament del mateix.

El programa Escola Nova 21 és una iniciativa d’alt impacte per a aconseguir una onada de canvi que transformi el sistema educatiu català, cap a un model centrat en l’aprenentatge significatiu i en el desenvolupament de competències per al s21. Es tracta d’un programa que pretén acompanyar a aquells centres educatius que tenen voluntat de repensar i transformar el seu model educatiu cap a un model que respongui millor a les necessitats educatives actuals.

Vol apuntar la direcció del canvi: el marc d’escola avançada, i fer-lo possible a través de dues accions:

• La primera, crear un ecosistema d’escoles i instituts amb pràctiques educatives avançades que faci de referència del procés de canvi.
  • I la segona, seleccionar 200 centres educatius a través d’una convocatòria que s’ha obert avui per a què se sumin a generar un ecosistema educatiu avançat. D’entre aquests centres, 30 rebran un acompanyament i capacitació intensius per tal de garantir el seu canvi, amb el suport de les escoles amb pràctiques educatives avançades.
  • Teniu més informació aquí