Lliurament del premi Participa a l'Escola 2014

El premi que vam guanyar pel projecte Les Glòries que volem.

06 | 03 | 2015

El passat dimarts 3 de març va tenir lloc a la nostra escola l'acte de lliurament oficial del Premi Participa a l'Escola 2014 que vam guanyar pel projecte Les Glòries que volem.

Durant l'acte, l'Escola Colònia Güell de Santa Coloma, que va obtenir un accèssit en la convocatòria del premi, ens va explicar el seu projecte de transformació del jardí amb la construcció d'un sorral, una piràmide i una cabana.

A continuació, Joana Ortega, vicepresidenta del Govern de la Generalitat, ens va fer entrega del premi. També hi eren presents Manuel Blasco, gerent del Consorci d’Educació de Barcelona; Gerard Ardanuy, regidor del Districte de l’Eixample i Regidor d’Educació i Universitats; Miquel Puig, director general de Relacions Institucionals i amb el Parlament i M. Dolors Martínez, inspectora d'educació.

diploma premi participa a l'escola 2014

Mentrestant, els infants de la comunitat de petits i els que no van assistir a l'acte realitzaven una activitat pictòrica a la tanca del jardí. Finalment, vàrem gaudir d'una xocolatada al jardí de l'escola.