Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l`usuari amb id: 2006

Hort i compostatge

25 | 09 | 2015

Tenim un hort urbà al quart pis de l'escola amb tres parcel·les. I tres mestres, una per cada comunitat, s'encarregaran de donar contingut pedagògic a la cura de l'hort i de vincular-lo a la vida dins dels ambients.

A partir del mes d'octubre s'incorpora en Javier Pérez a les tasques de manteniment de l'hort i de la compostadora. L'any passat en Javier feia les pràctiques de jardineria i compostatge a la nostra escola. Això es va desenvolupar dins del marc de col·laboració que tenim amb el centre d'acollida Assís.

Enguany desenvolupem la segona part del projecte de col·laboració contractant-lo a través de l'empresa Ecohortus. Ell, com a expert, ens ajudarà a fer del nostre hort un selva productiva. Tenim també un avi que ens vindrà a donar un cop de mà.