Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l`usuari amb id: 2006

Adéu als mòduls

11 | 09 | 2015

Ja tenim l’escola acabada.

El dia 27 d’agost va ser un dia important en la historia de la nostra escola. Va ser el dia en què la empresa constructora ens va fer entrega de les claus de l’edifici definitiu on a partir d’ara s'ubicarà l’Escola dels Encants.

Hem estat sis cursos en mòduls. Han estat anys rics, creatius; plens de reptes, de vida i també de dificultats. Cada any hem viscut obres, mudances i dissenys nous dels mòduls per anar-nos adaptant a les noves condicions.

Ara tot això queda enrere. Els mòduls ja no hi són, han estat traslladats a una altra escola. Les seves parets acolliran d’altres infants i viuran nous moments. Però de ben segur que en cada racó d’aquells mòduls hi queda un trosset de cada una de les persones que hem donat vida a aquells petits blocs metàl·lics que ens han servit per construir el nostre gran somni que va començar l’any 2009. Nosaltres sempre recordarem amb dolçor els nostres petits dúplex metàl·lics i, com no, aquell gran jardí on tantes aventures s’han viscut.

adéu mòduls

I ara, per fi, tenim la tan desitjada escola. Un edifici que de ben segur ens ajudarà a fer la nostra feina encara millor, ens ajudarà a tenir una escola encara millor, ens ajudarà a que els infants creixin, aprenguin i esdevinguin més competents i millors persones.

El dia 14 de setembre a les 9 del matí obrirem per primera vegada les portes de la nostra escola; començarem a omplir-la de vida i a escriure històries carregades d’encant. És un imponent edifici de quatre plantes, ubicat al carrer Consell de Cent 558. Un edifici construït pensant en el nostre projecte educatiu, fonamentant-se en uns trets específics que vàrem redactar nosaltres mateixos i en principis de sostenibilitat i eficiència.