Jornada de Convivència

03 | 11 | 2017

Ahir, dijous 2 de novembre, la nostra escola va participar en una Jornada de Convivència organitzada pel Consorci d'Educació de Barcelona. Una representació voluntària dels nostres consellers de mitjans hi van presentar el nostre Consell d'Infants davant de diferents equips directius d'escoles d'Infantil i Primària de Barcelona.

Dos pares van preparar per a l'ocasió un video dels infants de la Comunitat dels Grans —que podeu veure aquí— en el qual ens expliquen com s'organitza el Consell. També durant la jornada, 4 nens i nenes de mitjans van presentar el taller Democràcia i participació.

Des d'aquí donem les gràcies al Josep Maria i a l'Alfred per fer possible el vídeo amb tant poc marge de temps!!