Taller de prioritats

25 | 09 | 2014

El mes de juliol un equip de treball format per mestres, pares i mares de l’escola varem fer el nostre segon taller de prioritats.

En aquest taller de prioritats recollim totes les propostes de projectes que han proposat cada una de les comissions mixtes, l’equip pedagògic, els infants i els pares de l’escola.

A partir del llistat de projectes previstos per realitzar a curt o mig termini, els prioritzem, classifiquem i organitzem per a realitzar-los al llarg del curs següent.

Podeu consultar tots els projectes per a aquest curs.

Recull projectes curs 2014-15

Com veureu hi ha moltes feines a fer i per això necessitem la vostra col·laboració, la de tots. Bé sigui participant de les diferents comissions o bé sigui apuntant-se a grups de treball que es centraran en desenvolupar una part concreta d’un projecte.