Iniciem Primària

22 | 10 | 2012

IMG_8982

L’escola dels Encants és una escola pública, viva i activa, de nova creació, situada al barri de la Sagrada Família, just al costat del mercat dels Encants. Vam iniciar el nostre projecte el curs 2009, any rere any anem creixent, i aquest curs, amb els més grans de l’escola, ja iniciem primària.

En algunes escoles quan els infants inicien primària es troben amb importants canvis organitzatius i metodològics. A la nostra escola això no és així. El nostre projecte educatiu contempla els canvis d’etapa i de cicles com una evolució natural en el creixement dels infants. No hi ha canvis radicals hi ha creixement, maduració, noves maneres d’interpretar el món, noves necessitats que van apareixent dia rere dia, a mesura que es fan grans. Per això a l’escola adaptem la metodologia, els continguts i les activitats a les seves necessitats.