Recollida de material per a Nicaragua

27 | 09 | 2011

Ja hem confegit la llista amb els materials que cal recollir i portar a Nicaragua (recordeu que actuem a 16 preescolars), la propera setmana farem la recollida, els dies 29 i 30 podeu portar els materials o els diners i deixar-los en els prestatges que trobareu a l’entrada del mòdul de 4 i 5 anys.

LLISTAT AMB EL MATERIAL QUE PODEU PORTAR PER OMPLIR LA MALETA QUE VIAJARÀ A NICARAGUA:

• Puzzles, jocs d’atenció, de percepció, de matemàtiques, etc.
  • Material de construcció de plàstic o de goma (lego, duplo, bambuchi, etc)
  • Contes en castellà o d’imatges
  • Titelles
  • CD’s de música o de contes i cançons en castellà
  • Pots de plàstic transparent amb tapa de rosca i lupes
  • Paelles, olles i cassoles de cuina lleugeres i petites
  • Nines, que no sigui peluixos (bebes o nens/es)
  • Tisores infantils
  • Personatges i animals petits per les construccions
  • Accessoris i complements per disfressar-se
  • Recollirem diners per poder pagar el trasllat de les maletes extres i comprar material a Nicaragua ( pissarretes, prestatgeries, cavallets de pintura, coberts, construccions fusta) i a Barcelona (hi ha algunes coses que no es poden trobar allà). Hi haurà una guardiola on podreu fer les vostres aportacions.

El dia 7 amb la maleta preparada marxarem a Estelí i des de allà us aniré informat del que fem i de com ho fem.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració. Les mestres i els infants d’Estelí sabran fer-ne molt bon ús.

Atentament

Escola dels Encants