Jardí i hort

14 | 02 | 2014

Des d’aquesta setmana podrem comptar a l’escola amb l’ajuda d’en Salva Ruiz, un treballador en pràctiques del Centre EcoHortus que ha realitzat el curs d’horts urbans i compostatge i que ens ensenyarà a fer compostatge a l’escola i ens ajudarà en les tasques de l’hort i del jardí.

Amb ell farem des del planter fins a la recol·lecta de les nostres hortalisses i verdures ( aquest any muntarem una botigueta); podar els arbres; plantar a les jardineres del costat de la pista i engegar de nou el procés del compostador.

En Salva és un noi amb moltes ganes, molt ben preparat i molt recomanat per la fundació Assisamb la qual hem establert el conveni de pràctiques i un acord de col·laboració mútua.

Estarà amb nosaltres d’ara fins a finals de curs els dijous de cada setmana i els dimarts d’abril i de maig. L’hort s’obre cada dilluns i dijous en temps d’ambients

En Salva, l’avi César i l’Anna ens demanen una sèrie de materials per fer el compostatge que recollirem cada dijous a l’hort : closques d’ou, pòsits de cafè (poden anar junts) i restes de verdures (han d’estar separats).

Espereu uns dies i passeu a mirar-lo, veureu quin goig que fa.

Compostadora CIMG5473 Treballant