Sant Jordi

22 | 05 | 2012

llibres_SJ2011

Sant Jordi_video_Escola.flv

Tota la comunitat educativa de l’Escola dels Encants va gaudir el 23 d’abril d’una jornada literària magnífica. En una escola guarnida per a l’ocasió per la comissió de Festes, els infants, distribuïts en diferents grups, van poder viure moments màgics en les sessions de conta-contes o representacions teatrals que havien preparat pares, mares, avis, àvies i mestres. Les aules i el pati de l’escola respiraven Sant Jordi per totes bandes. Cap al migdia, els infants també van poder participar en un taller per elaborar punts de llibre. A la tarda, els nens i nenes de P5 van representar tres versions diferents de la llegenda de Sant Jordi, i després tothom va poder gaudir d’un berenar saludable organitzat per la comissió de Menjador, durant el qual les famílies van aportar les receptes dels productes que havien portat per compartir.