Propostes artístiques

El segon trimestre dels Encants està carregat d’art.

08 | 01 | 2012

Curs_2011-12_P1050786

Comencem el segon trimestre amb unes riques propostes artístiques:

DANSA. Gaudirem de la dansa amb un projecte del Mercat de les Flors El Dan, Dan, Dansa. La idea és fer obrir els ulls i enforcar la mirada. Ens centrarem en la proposta escènica D’un paper blanc, una apostes que s’ha estructurat escoltant, construint i debatent amb la imaginació dels infants. Tot amb una clara finalitat de desenvolupar i fer créixer un criteri sobre la dansa: el nen espectador que esdevé al mateix temps l’intèrpret que dansa animat pel gaudi, el treball del cos i el moviment.

MÚSICA. Aquest trimestre tindrem la sort de gaudir d’una sèrie de Concerts musicals organitzats i interpretats pels pares músics de l’escola.

Hi haurà dos formats:

• els concerts de proximitat, que es faran per petits grups d’infants i en els que a més a més de fer gaudir els infants com espectadors, se’ls convida a ser creadors.
  • els concerts de gran format, adreçats a diversos grups d’infants.

PINTURA. Per tercer any tenim la sort de desenvolupar el projecte d’arts plàstiques amb l’acompanyament de l’artista Javier Quintanilla. Aquest curs el tema en què aprofundirem és El cromatisme de la música. Amb aquest treball s’estableix la relació que hi ha entre música i pintura. Com les dues formes d’expressió tenen nexes comuns en la representació de les emocions i dels sentiments.

Centrarem l’atenció en peces de música clàssica i farem la visita al MEAM Museu Europeu d’Art Modern.