La Lourdes ens visita a l’escola

13 | 01 | 2012

La Lourdes ens visita a l’escola

Abans de marxar de vacances al Nadal, la Lourdes va venir a visitar-nos! Quan l’Agnès va tornar de Nicaragua, ella encara s’hi va quedar un temps més.

Ens va fer molta il·lusió conèixer-la, només l’havíem vist a les fotografies que l’Agnès ens va ensenyar en tornar del seu viatge. Li vam poder explicar moltes coses del nostre projecte, tot el que hem descobert de les escoles de Nicaragua, els seus carrers, dels nens i nenes que hi viuen allà... i tots els tresors que l’Agnès ens va portar dins d’una maleta.

La Lourdes també ens va portar algunes sorpreses per a l’escola: un petit ocell de fusta, un quadre, un trencaclosques de fusta  i un llibre titulat "Un güegüe me contó".

Ens va agradar molt compartir amb ella una tarda... Esperem que ens torni a visitar ben aviat!