Dubtes a Glòries

El nou projecte de les Glòries redibuixa el disseny de la zona i genera dubtes

18 | 01 | 2012

El nou equip de govern de l’Ajuntament de Barcelona va presentar el 17 de gener el nou projecte de reforma de la plaça de les Glòries i el seu entorn. El nou pla amplia el parc rectangular que neixerà després de l’enderroc de l’actual tambor de Glòries, però modifica la circulació dels cotxes, el traçat del túnel soterrat de la Gran Via i la ubicació dels equipaments. L’Escola dels Encants manté la ubicació prevista, però segons el nou projecte passa a formar part d’un edifici multifuncional on hi haurà altres serveis i tindrà un pati que també serà d’ús públic fora de l’horari escolar. D’acord amb aquesta proposta, per davant de l’edifici de l’escola passaran els carrils en superfície perquè els vehicles puguin circular pel perímetre del parc.