Festa Literària

27 | 04 | 2011

Com bé sabeu el proper divendres hem organitzat una festa literària al llarg de tot el dia.

Tenim organitzats de manera simultània una sèrie de conta-contes que en el pati o a l’interior, al matí i a la tarda s’encarregaran d’explicar contes, llegir poesies, dramatitzar rondalles o relatar històries apassionants a adults i infants.

Tenim molts narradors i narradores, molts voluntaris que faran gaudir del plaer i la màgia de la paraula tot relatant les seves aventures. Hem organitzat set grups formats per 14 nens-nens cada un, ells s’han agrupat amb els seus amics i amigues per formar els grups.

Cada infant podrà escoltar quatre relats pel matí i dos per la tarda. Imagineu-vos quina sort!!!.

Segur que serà un dia viu i intens en què podran explicar-vos moltíssimes coses interessants.

Volem agrair a totes i tots els que de manera voluntària veniu a compartir la màgia del relat amb els infants de l’escola, gràcies a vosaltres és possible aquesta jornada literària.

I en acabar la jornada literària, us convidem a participar en la rua infantil per anar fins a la Sagrada Família, on es fa un dels actes de la festa del barri.

Porteu una samarreta de color verd i allò que vosaltres considereu que pot fer més soroll per amenitzar la rua i la festa.

Sortirem tots junts des de l’escola cap a les 16:30-16:45.

Quan arribem a la Sagrada Família participarem en una minimarató de contes, jocs amb material reciclat, un espectacle i una xocolatada.

Prepareu-vos per a un divendres intens!!

cartell_festa_literria