Vacances

Iniciem el període de vacances escolars

16 | 07 | 2010

El dia 22 varem fer el primer comiat de curs amb els infants. Ells han fet molt camí i ara els toca tastar d’altres coses, alguns aniran als casals de l’escola, d’altres gaudiran de llargues vacances amb avis, i qui té molta sort podrà estar amb els pares. A tots, a tots vosaltres us desitgem que tingueu molt bon estiu i que gaudiu d’unes alegres i tranquiles vacances.

Nosaltres estarem a l’escola al llarg de la primera quinzena de juliol, hem de preparar l’escola pel setembre, si ens necessiteu per qualsevol cosa no dubteu de contactar amb nosaltres.

Ens tornarem a veure el 7 de setembre segur que amb moltes ganes d’iniciar un nou curs i de compartir experiències de l’estiu i nous projectes de futur.

Volem enviar una forta abraçada a aquells que per diversos motius el proper curs no podreu estar amb nosaltres; Miguel Enrique, Max, Roc i Pau, que sigueu molt feliços en els vostres nous projectes de vida.