Andrea de Lotto

Gaudim del treball del cos amb l’Andrea De Lotto

14 | 02 | 2012

foto

Us presentem a una persona molt i molt especial. Ell és l’Andrea Bernardo De Lotto, és llicenciat en Filosofia i Lletres, educador amb adolescents per l’Ajuntament de Milano; mestre d’escola primària per l’estat italià; i diplomat a l’escola triennal de psicomotricitat CNRPP de Milano seguint les línies del professor Bernard Aucouturier.

També és pare de dos fills, des del 2006 viu amb la seva família a l’exterior treballant a les escoles italianes de l’estranger (dos anys a San Paolo, Brasil i tres a Barcelona amb tasques de coordinador).

Actualment col·labora feliçment amb el centre d’Acollida Assis (suport a gent sense sostre) i fa de voluntari cada dimarts i cada dijous a l’escola dels Encants.

Treballa a primera hora del matí amb un petit grup d’infants de 3, 4 i 5 anys. Amb ells fomenta les relacions mitjançant el joc, facilitant l’expressivitat motriu com a medi natural de recerca i expressió; l’intercanvi significatiu entre els diferents membres del grup; i l’escolta, la comprensió i l’expressió.