L’escola viva, viu l’escola

31 | 01 | 2012

Un cop han passat ja les jornades de portes obertes dels dies 21 i 22 de febrer, les famílies que vulguin obtenir plaça a l’escola han de fer ara el tràmit de la preinscripció entre el 19 i el 30 de març. Per a les famílies que no van poder venir a les portes obertes i per a totes aquelles que tingueu interès, us mostrem com és el dia a dia a l’escola amb aquest vídeo.

PO2012.flv

Els fulls de sol·licitud els podeu trobar a qualsevol centre docent, a l’Oficina d’Atenció del Consorci d’Educació (plaça Urquinaona 6), a l’Institut d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona (plaça Espanya 5), a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà del Districte (carrer Aragó 328) o a www.gencat.cat/preinscripcio. Per consultar el calendari, l’àrea de proximitat o el decret que regula el procès podeu trobar més informació a www.edubcn.cat. El full de preinscripció degudament complimentat l’heu de lliurar a l’escola escollida en primera opció.

Preinscripció:

• dilluns 9 a 11 i de 15 a 16