El jardí s’amplia

12 | 06 | 2013

El jardí s’amplia L’escola ha guanyat 1900 metres quadrats com a conseqüència de l’enderroc de la nau industrial que ocupava la finca del carrer Consell de Cent 550. D’aquesta manera es poden contrarestar els problemes de manca d’espai en l’emplaçament provisional fins a la construcció de l’edifici definitiu. Infants i mestres van inaugurar el nou pati, que acull l’hort, arbres, bancs, una zona d’ombra i joc, un espai per guardar material i una pista esportiva. L’actuació ha inclòs un nou sistema de drenatge per a tot el pati per intentar acabar amb les concentracions d’aigua que patíem cada vegada que plovia. La incorporació d’aquest solar a les instal·lacions del centre s’ha finançat amb la partida de 240.000 euros que la direcció de l’escola i la junta de l’AMPA van aconseguir que s’incloguès en els pressupostos de l’Ajuntament de Barcelona.