L'escola busca empresa per al servei de menjador

17 | 04 | 2015

L'any passat, la direcció de l'Escola dels Encants va proposar al Consell Escolar la cessió de la gestió de l'espai del migdia, que inclou la gestió del servei de menjador, a l'Associació de Famílies dels Alumnes de l'escola. La cessió es va aprovar en Consell Escolar i es va fer efectiva el 17 d'octubre passat.

Des de l'entrada en funcionament de l'escola el curs escolar 2009-2010, aquesta ha disposat d'un servei de menjador en la modalitat de càtering, ja que les instal·lacions de l'escola, en mòduls prefabricats, no permetien disposar de cuina pròpia. A partir del curs 2015-2016, però, l'Escola dels Encants s'instal·larà en un nou edifici, definitiu, que sí que disposarà de cuina pròpia. En conseqüència, el servei de cuina passarà a ser in situ i no de càtering.

A ran d'aquests dos fets, l'AFA va decidir fa uns mesos obrir un procés de selecció d'una empresa per tal de contractar-la per a que es faci càrrec de la prestació d'aquest servei. Darrerament, l'associació ha estat treballant en la preparació d'un plec de condicions que hauran de regir la selecció de l'empresa a contractar i la contractació posterior. Un treball que arriba avui a una fita significativa, doncs a partir d'avui i fins al proper 15 de maig queda obert el periode per a la presentació de propostes per part d'empreses interessades. A l'enllaç següent teniu accés al text complet del Plec de Condicions.

Els criteris de selecció de l'empresa prestadora del servei de cuina seran els mateixos que han estat fins ara per al servei de càtering, articulats al voltant de tres eixos:

1. La qualitat dels menús no només des del punt de vista nutricional sinó també en relació a les textures, els gustos i les quantitats proposades.

2. La qualitat del servei en el seu conjunt de l’arribada dels menús, l’estat de conservació, manteniment de la cadena, etc.)

3. La qualitat de les matèries primeres, maximitzant, en la mesura del possible, la utilització de productes ecològics i de proximitat.

Els interessats hauran de presentar la seva proposta electrònicament abans del dia 15 de Maig de 2015 17:00h a l’adreça de correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Caldrà idnicar a l’assumpte: Ref. Oferta Servei Cuina Els Encants. Per a resoldre qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb l’AFA enviant un missatge a la mateixa adreça Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..