Material per a hores no lectives

12 | 02 | 2016

Els integrants de l'equip de monitors de Kampikipugui volem fer-vos una petició de material de joc. Seria un material que quedaria a disposició de l'AFA i en gaudirien els infants durant les estones de lleure, no lectives. Els monitors el posarien a disposició dels infants i tíndrien cura del seu ordre i bon ús. El material es faria servir en els següents contextos:

• Espai del migdia
  • Acollida de matins i tardes, serveis de canguratge per reunions de l'escola o de l'AFA.
  • Casals
  • Excepcionalment, en activitats extraescolars d'exterior quan plou i la pista no es pot fer servir.

Veiem aquesta opció necessària perquè:

• El nou pati no ofereix tanta varietat de joc ni es tan gran com el de l'escola dels mòduls.
  • Convé no fer ús del material pedagògic de la escola als espais interiors habilitats al migdia i al Casal d'Estiu.
  • L'empresa de lleure Kampikipugui aporta material fungible i alguns jocs, però aquesta aportació queda curta per satisfer la demanda creixent de material als espais interiors i el número d'infants que aumenta cada curs.

El que us demanem és que feu un cop d'ull amb els infants a casa i, amb el seu consentiment, porteu a l'escola joguines en bon estat i amb totes les peces o materials que penseu que poden ser interessants pels infants i que ja no feu servir o ja n'heu fet el seu ús un moment determinat.

Evitem les joguines que fan soroll i amb piles, amb desperfectes o sense totes les peces. Aquí us deixem algunes possibilitats:

• jocs de taula de tot el món (escacs, parxís, oca, six, risk, monopoly, scrabble, ahorcado, dominos, mikados....etc
  • jocs de cartes
  • l'UNO
  • puzzles, els d'enginy també
  • rummikub
  • peces per fer construccions (legos inclosos)
  • animals i ninos petits per joc simbòlic (no peluixos)
  • cotxes petits de tipus hotwheels
  • material per fer cuineta exterior
  • vies de fusta de l'IKEA i trens
  • cordes de saltar
  • baldufes

Segur que hi ha més coses que potser veieu que els infants podríen gaudir. Si teniu qualsevol dubte només heu de preguntar a la Mónica o la Míriam de Kampi.

El material podeu portar-lo al despatx de l'AFA. Les mares de la Comissió d'espai del migdia amb la Mónica i la Míriam de Kampi en farem la selecció. El material que no sigui seleccionat per aquesta fi el portarem al punt de reciclatge de joguines o a alguna associació que en pugui fer ús.

Gràcies per contribuir a fer de l'espai de lleure dels infants un espai ric en material de joc

Kampikipugui i Comissió d'espai del migdia