Espai del migdia

Vatua l'Olla i Kampi Ki Pugui us volen explicar com van les coses pel migdia

18 | 03 | 2016

Ara que acaba aquest segon trimestre, els integrants de l'equip del migdia de l'escola us voldríem comentar com van les coses pel migdia.

Aquests mesos ens han servit per adaptar-nos a les noves instal·lacions, tant de menjador com de cuina. Per veure quins plats agraden més, quines combinacions i textures d'aliments els resulten més atractives als infants. De quines eines disposem per tal que els infants mengin més quantitats de manera més relaxada i amb el millor acompanyament possible, com podem millorar la seva autonomia i alhora garantir que mengin les quantitats necessàries. Com no malbaratar el menjar, com donar un espai educatiu de qualitat, com oferir espais per a que l'estona de lleure sigui més relaxada, com fer participar als infants de les dinàmiques del migdia (parar taula, desparar taula, comentar què els hi agrada i què no....)

Com ja sabeu, l'empresa de cuina i la de monitoratge som empreses diferents, i això no sempre facilita les coses. En aquest cas ens hem hagut de conèixer i sincronitzar els nostres rellotges. I us volem explicar que a dia d'avui n'estem molt contentes. El treball en equip i el fet d'anar tots a una ha consolidat un equip del migdia del qual ens sentim molt orgulloses.

En aquest document que us adjuntem podeu veure quines són les dinàmiques del migdia – per comunitats i per espais – perquè n'estigueu al cas.

També aprofitem per compartir amb vosaltres aquest informe que acaba d'editar el departament de salut de la Generalitat, amb consells per a menjadors escolars i per a les famílies.