Taller - Concert

11 | 03 | 2016

Els infants de 4 i 5 anys van gaudir d'un taller-concert organitzat per l'Anna de música amb pares de l'escola. Fa uns dies que vam rebre aquesta carta i fotos per a compartir-les amb tots vosaltres.

Hola, sóm el Carles, l’Alba, la Neus i la Queralt. Ja fa uns dies vem venir a l’escola a fer un taller-concert pels infants de 4 i 5 anys. De fet vem fer-ne tres, perquè ens agrada la proximitat, i no voliem multituds. L’Anna de música ens ho va organitzar súper bé.

Gràcies Anna, per la confiança, i per compartir el teu matí lliure amb nosaltres, per cuidar tots els detalls i ajudar a que tot anés bé. Ens ho vem passar pipa, ens vem emocionar, i els vostres fills també. Va ser molt bonic. Us deixem unes imatges. Gràcies Edwin i Manu per aquestes fotos tan xules. També volem donar les gràcies a mestres i infants per les flors i els punts de llibre tan xulíssims que ens veu regalar en acabar.

Vem decidir que els 4 punts de llibre havien de viure junts i els estem emmarcant en un quadre. Ja us l’ensenyarem quan ho tinguem acabat! Bon cap de setmana a tothom!