Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l`usuari amb id: 2006

Activitats extraescolars noves

22 | 05 | 2015

El curs vinent tindrem dues activitats extraescolars noves, ambdues de tipus esportiu: Tasta Esports i Minifutbol. Les durà a terme En Equip.

Tasta Esports

Adreçat a infants a partir dels 5 anys, és una activitat enfocada a la pràctica i coneixement de diferents esports col·lectius com el bàsquet, l’hoquei, el futbol sala, l'handbol, el voleibol, i petites pinzellades d’esports no tan reconeguts com el korfbol, el goalball o l’ultimate, a més de treballar habilitats motrius, la coordinació dinàmica i la orientació espacial.

Per a dur a terme la pràctica d’aquests esports sempre iniciarem les sessions amb jocs tradicionals en els que els infants podran reconèixer algunes de les característiques de l’esport al que dedicarem la sessió.

Durant les sessions sempre tindrem cura de que els infants es sentin còmodes i gaudeixin de les activitats proposades en tot moment; mai s’obligarà a cap nen/a a participar en una activitat que no vulgui fer.

Les sessions tindran una durada d’una hora, durant la qual sempre hi haurà un petit temps lliure per a familiaritzar-se amb el material que emprarem en el transcurs de l’activitat.

Acompanyant/Monitor: Enric Vidal Ballester

Minifutbol

Adreçat a infants de segon, tercer i quart de primària. Activitat enfocada a la pràctica del futbol sala, ensenyant/treballant habilitats tècniques i tàctiques d’aquest esport sempre des de la vessant més lúdica.

Les sessions estaran estructurades de manera que els infants treballaran els trets característics d’aquest esport conjuntament amb valors intrínsecs com són la companyonia, el respecte i la solidaritat, per mitjà de jocs i exercicis que barrejaran ambdós objectius.

Les sessions tindran una durada d’una hora, on tots els jocs i exercicis relacionats, tindran la pilota com a protagonista.

Acompanyant/Monitor: Anna Simón Riera

Tindreu l'oportunitat de fer un tast d'aquestes noves activitats:

• Minifutbol: els dies 25 de Maig i 4 de Juny

• Tasta esports: els dies 28 de Maig i 5 de Juny