Inscripcions al setembre d'Extraescolars

16 | 09 | 2016

Us informem que encara queden places per a les activitats extraescolars següents:

• Piscina
  • Anglès Collage
  • Anglès Tea or Coffee (per a infants a partir de 2n) + info
  • Minibàsquet
  • Patins
  • Skate
  • Ioga
  • Moviment Creatiu (només dijous)
  • Minifútbol (només 2n torn)
  • Tastaesports (només divendres)
  • Dansa

Podeu fer la inscripció en el formulari que trobareu en aquest enllaç i que serà operatiu des del dilluns 19 a les 10h fins al dimecres 21 de setembre a les 15h.

IMPORTANT: Les places vacants s’adjudicaran per ordre d’inscripció. Un cop finalitzades les inscripcions us enviarem un mail amb la confirmació o no de plaça. Per a les inscripcions del setembre no cal fer el pagament de la paga i senyal i assegurança. El cobrament es farà domiciliat juntament amb el primer rebut mensual.

A l’apartat de extraescolars trobareu la Normativa de famílies 2016-2017 i el Quadrant on trobareu les activitats amb els espais, dies i preus orientatius així com una relació de totes les activitats.

Comissió d'Extraescolars