Avís

JUser: :_load: No es pot carregar a l`usuari amb id: 2006

Com va l'institut? La lluita és Angeleta Ferrer

22 | 09 | 2017

El passat juliol el Consorci va notificar que l'institut Angeleta Ferrer estaria construït pel curs 2019-2020. L'escola es va reunir amb la gerència del Consorci per exposar-los el nostre neguit davant el futur dels nostres alumnes de sisè que necessiten plaça a un institut amb continuïtat pedagògica i pel curs 2018-2019.

Sembla que, per primera vegada, el Consorci es mostra obert a la nostra preocupació per la continuïtat pedagògica, així que sembla que hi ha la possibilitat de negociar una sortida de qualitat també per a la nostra primera promoció.

Vam parlar de la necessitat d'exigir que es faci l'Angeleta Ferrer per a 3 línies i la importància de poder influir en les adscripcions i sobretot en el nombre d'escoles adscrites. Es van expressar preocupacions per la manca de places públiques, que no es soluciona només amb la construcció de l'Angeleta Ferrer, i també per la continuïtat de la demanda d'Encants Institut.

Amb aquestes respostes ens varem reunir amb la direcció de l'escola. Aquesta, evidentment, està per la solució dels alumnes de sisè i per les futures generacions. Ara per ara el Consorci ha deixat clar que l'objectiu és posar en marxa l'Angeleta Ferrer i, per tant, no contempla una escola institut de moment. Per tant, entenem, AFA i direcció, que la força ha d'anar cap a que l'Angeleta Ferrer obri portes el proper curs.

Per això ens varen reunir aquest passat dimecres dia 20. Per poder explicar i demanar suport a les famílies per a que l'Angeleta Ferrer sigui una realitat el proper curs.

El nostre objectiu és que l'Angeleta Ferrer pugui rebre els infants de l'Escola el proper curs 2018-2019, garantint la continuïtat pedagògica i amb 3 linies.

Les convocatòries a les properes reunions es faran a través del butlletí. Tenim 3 mesos per fer realitat la nostra demanda, així que us hi esperem a tots/es.