Accions reivindicatives per l'Angeleta Ferrer

03 | 03 | 2017

Al Grup d'Accions Reivindicatives de la Plataforma Volem l'Institut Angeleta Ferrer, us animem a:

• Primer: Afegir-vos al grup de treball tot aquell qui tingui preocupació i vulgui demanar l'institut pel barri. Necessitem més mans! Al grup de treball d'accions reivindicatives ara només som 9 persones: 1 de l'Escola Ramon Llull i 8 de l'Escola dels Encants.

• Segon: Participar en el concurs que organitzem. Obrim un concurs d'idees originals per reivindicar l'Institut per al barri. Farem realitat les idees guanyadores. Com que volem deixar clar que Volem l'Institut, pensem fer una acció al mes. Per tant, entre el març i el juny ja ens calen quatre. Totes són benvingudes! Els guanyadors rebran, a més a més, una samarreta de Volem l'Institut. Endavant! Feu arribar les vostres idees a l'adreça de correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

• Tercer i més urgent: Fer unes banderes. Necessitem persones voluntàries per tallar i cosir banderes de 60 cm x 60cm. La propera acció la farem en el marc de les Festes del barri de la Sagrada Família: compartirem un berenar, organitzat per la Plataforma, al solar reservat a l'Institut Angeleta Ferrer —planificat des de l'any 1995 i encara no construït— i aprofitarem aquella estona per difondre i visualitzar la demanda de l'Institut Angeleta Ferrer al barri penjant banderes grogues als balcons de les nostres cases. Volem envair el barri de banderes! Si aquesta iniciativa et mou ets la persona indicada! Escriu-nos a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. El berenar serà a les 17.00 del divendres 21 d'abril. Us ho recordarem més endavant