Jardí Obert a la tarda

16 | 12 | 2016

Estem treballant per tal que el jardí de l’escola pugui romandre obert per a les famílies de l'escola després de l’horari lectiu. Començarem amb l'obertura del jardí només els dijous a la tarda. L'horari serà de 16:00 a 17:15. Per poder començar a obrir el jardí necessitem 4 pares voluntaris (de manera que sempre n'hi hagi dos de presents durant l’estona de jardí obert). Quan tinguem acabades les intervencions per adequar la pista accessòria de l’escola, intentarem obrir el jardí també els divendres.

Podeu demanar inscriure-us a la Mònica Saura (despatx AFA, en horari d’atenció a les famílies). Tan bon punt tinguem 4 pares apuntats, l’AFA es posarà en contacte amb ells per gestionar la posada en marxa del jardí obert dels dijous. Aquest pares seran els encarregats de vetllar perquè TOTES LES FAMÍLIES recollim els materials, fem un bon ús de les instal·lacions i complim la normativa d'ús del jardí obert. Aquests pares també seran els qui tancaran les instal·lacions a l’hora indicada. És important remarcar que els pares voluntaris han de vetllar pel bon funcionament del jardí obert, però no seran els encarregats que això sigui així. Això ÉS RESPONSABILITAT de TOTES LES FAMÍLIES que facin ús del jardí en aquest horari i, en particular, els pares voluntaris no seran els encarregats de recollir els materials abans del tancament.

En aquest enllaç podeu consultar la normativa de funcionament, que hem de complir tots els que utilitzem el Jardí de l’escola (cal ser curosos en el seguiment d'aquesta normativa).

Durant l’estona de jardí obert:

• l’escola estarà tancada a tots els efectes
  • tindrem els serveis de la pista oberts per la seva utilització
  • la sortida de l’escola al finalitzar (17:15h), serà per la porta metàl·lica que hi ha al costat esquerre de la porta principal de l’escola

Us convidem a fer un ús responsable del jardí per poder-lo mantenir com un espai de trobada per a totes les famílies.

És important que respectem la normativa per tal d'oferir als infants un espai adequat, net i recollit. Cal que infants i adults siguin RESPONSABLES DE LA CURA I DEL RESPECTE VERS ELS MATERIALS I LES PERSONES. Solament així educarem amb amor i respecte tot trobant l’equilibri entre la llibertat i els límits.