Inscripcions d'Extraescolars Curs 2017-18

02 | 06 | 2017

Iniciem el període d'inscripcions per a les activitats extraescolars. Aquí teniu tota la informació sobre les inscripcions i els pagaments.

Inscripcions Juny

Us informem que s'obren les inscripcions per a les activitats extraescolars següents:

• Piscina
  • Anglès
  • Minibàsquet
  • Patins
  • Skate
  • Ioga
  • Moviment Creatiu
  • Minifútbol
  • Jocs Marcials
  • Tastaesports
  • Dansa

Heu d’omplir el formulari que trobareu en aquest link i que serà operatiu només durant el període d'inscripció (del 3 al 11 de juny ambdós inclosos).

Al web, a l’apartat de extraescolars, trobareu la Normativa de Famílies i el Quadrant on hi ha les Activitats amb els espais, dies i preus orientatius així com les descripcions de totes les activitats que tindrem.

Per tal de fer efectiva la inscripció s'haurà d’ingressar la paga i senyal 20€/activitat + assegurança 4,50€/infant i enviar el comprovant d’ingrés a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Recordeu que l’assegurança és per infant però la paga i senyal és per activitat:

• 1 activitat: 20+4.5= 24.5€
  • 2 activitats: 20+20+4.5= 44.5€
  • 3 activitats: 20+20+20+4.5= 64.5€
  • 4 activitats: 20+20+20+20+4.5= 84.5€

El pagament el podeu fer via transferència al número de compte de Caixa d'Enginyers de l'AFA:

ES17 3025 0017 4814 0000 5806

indicant al nom del beneficiari AFA ESCOLA DELS ENCANTS i com a concepte Nom i cognom del nen/nena + activitats

Dimarts 13 de juny es publicaran les llistes dels inscrits a la cartellera d'anuncis de l'AFA.

En el cas que el nombre d'inscrits superi el nombre de places ofertades es realitzarà un sorteig on-line. L'enllaç amb el resultat del sorteig el publicarem a la web de l'escola.

Un cop realitzat el sorteig rebreu un mail confirmant la inscripció a l'activitat.

Us demanem que sigueu curosos en el moment de fer la inscripció i que seguiu tots els passos i envieu tot el que es demana dins del termini establert. Si no ho tenim tot, no podrem donar per vàlida la inscripció.

Com ja sabeu, les inscripcions generen força feina a la comissió d’extraescolars. Recordeu que és una tasca voluntària. Ens resulta impossible disposar de temps per atendre i/o resoldre casos particulars.

Recordeu que només es faran inscripcions i sorteig al mes de juny. A partir del setembre les places que quedin lliures s’aniran omplint per ordre d’inscripció.

Bon final de curs!

Comissió d'Extraescolars