Últimes notícies del grup Volem l'Institut

23 | 12 | 2016

El passat dimecres dia 14 es va realitzar una reunió informativa i deliverativa del grup Volem Institut al c/Cartagena on:

• Es va informar que a  la jornada del 30/11 per constituir la plataforma, es va evidenciar un desacord per part de l'Ampa de IES Pau Claris, que representava una tendència a demanar consolidació de places públiques existents abans de sol·licitar un nou IES.
  • Es va acordar des de Grup Volem Institut, donar soport a aquesta consolidació de places des d'Encants, sense deixar  de  demanar al mateix temps, el nou institut.
  • Es va posar de manifest la necessitat de que les Escoles de Primària anèssim plegades en la rehivindicació per a tenir més possibilitats en la negociació amb el Consorci. En aquest sentit s'acordà que en el grup de Manifest de la plataforma, Encants demanarà que hi hagi representants de les AMPES de tots els CEIP.

Així mateix us informem que les vocals del grup Volem Institut de l'AFA Encants vàrem assistir el mateix dia la reunió de la Xarxa d'AMPES de l'Eixample, on es va acordar juntament amb els representants de les AMPEs de Ramon Llull, Fructuós Gelabert i Fort Pienc, que també hi van assistir, convocar una reunió d'AMPES de les Escoles de Primària de la Dreta de l’Eixample per a donar suport a la Plataforma i que es consideri legítimament constituida (la intervenció del Pau Claris va generar dubtes sobre la constitució real de la mateixa).

Els ànims de les AMPEs eren favorables a la Plataforma i a la reivindicació de consolidar places públiques existents i creció d'un nou institut.

Per últim, recordar-vos que us podeu afegir a les Comissions de Treball de la Plataforma Volem l'Institut Angeleta Ferrer en aquest enllaç i que si voleu posar-vos en contacte amb les vocals del Grup Volem Institut de l’Escola dels Encants, l'Anna i la Joke, ho podeu fer a aquest mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.