Volem l'Institut

18 | 11 | 2016

El passat 12 de novembre les famílies de l'escola ens vam mobilitzar perquè volem l'Institut Angeleta Ferrer! pel districte de l'Eixample.

Els preparatius van començar dies abans, quan molts – grans i petits –, van fer les pancartes per a fer-nos sentir. Vam participar a la manifestació conjuntament amb les AMPAs de diferents escoles de l'Eixample Dret, amb les quals el proper dia 30 de novembre constituirem la Plataforma Volem l'Institut Angeleta Ferrer. Més endavant us confirmarem l'hora i el lloc on serà la trobada.

Tota la informació de la plataforma la podeu trobar en aquest blog o seguir-la al seu perfil de Twitter

Us deixem un recull de moments per a animar-vos a la mobilització. I si encara no heu signat la petició de l'institut, us deixem l'enllaç.