Preinscripcions d'Extraescolars Curs 2016-17

10 | 06 | 2016

Iniciem el període de preinscripcions per a les activitats extraescolars. Aquí teniu tota la informació sobre les preinscripcions i els pagaments.

Us informem que s'obren les preinscripcions per a les activitats extraescolars següents:

• Anglès
  • Dansa
  • Ioga
  • Jocs Marcials
  • Minibàsquet
  • Minifútbol
  • Moviment Creatiu
  • Patins
  • Piscina
  • Skate
  • Tastaesports

Heu d’omplir el formulari que trobareu en aquest link i que serà operatiu només durant el període de preinscripció (del 10 al 15 de juny ambdós inclosos).

Convé que consulteu la Normativa de Famílies 2016-2017 i el Quadrant on hi ha totes les Activitats que tindrem amb els espais, dies i preus orientatius. A l’apartat d'extraescolars hi trobareu les descripcions de totes les activitats.

Per tal de fer efectiva la inscripció s'haurà d’ingressar la paga i senyal 20€/activitat + assegurança 4,50€/infant i enviar el comprovant d’ingrés a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Recordeu que l’assegurança és per infant però la paga i senyal és per activitat:

• 1 activitat: 20+4.5= 24.5€
  • 2 activitats: 20+20+4.5= 44.5€
  • 3 activitats: 20+20+20+4.5= 64.5€
  • 4 activitats: 20+20+20+20+4.5= 84.5€

El pagament el podeu fer via transferència al número de compte de Caixa d'Enginyers de l'AFA:

ES17 3025 0017 4814 0000 5806

indicant al nom del beneficiari AFA ESCOLA DELS ENCANTS i com a concepte Nom i cognom del nen/nena + activitats

Divendres 17 de juny es publicaran les llistes dels inscrits al taulell d'anuncis de l'AFA.

En el cas que el nombre d'inscrits superi el nombre de places ofertades es realitzarà un sorteig públic on-line. El link amb el resultat del sorteig el publicarem a la web de l'escola.

Un cop realitzat el sorteig rebreu un mail confirmant la inscripció a l'activitat.

Us demanem que sigueu curosos en el moment de fer la inscripció i que seguiu tots els passos i envieu tot el que es demana dins del termini establert. Si no ho tenim tot, no podrem donar per vàlida la preinscripció.

Com ja sabeu, les preinscripcions generen força feina a la comissió d’extraescolars. Recordeu que és una tasca voluntària. Ens resulta impossible disposar de temps per atendre i/o resoldre casos particulars.

Aquest any només es faran preinscripcions i sorteig al mes de juny. A partir del setembre les places que quedin lliures s’aniran omplint per ordre d’inscripció.

Bon final de curs!

Comissió d'Extraescolars