Cicle de tallers per a famílies de l'associació CoeducAcció

05 | 02 | 2016

El passat mes de gener de 2016 volíem iniciar a la escola un cicle de tallers per a les famílies realitzats i subvencionats per l’associació sense ànim de lucre CoeducAcció. Es tracta de tallers participatius on, mitjançant activitats dinàmiques, s’afavorirà que aflorin diversos aspectes quotidians relacionats amb les practiques educatives que les famílies duen a terme amb els infants. Així podrem identificar els elements sexistes presents en la vida quotidiana dels infants i com aquests influeixen en la construcció de les seves identitats i també en d’altres aspectes com són l’autoestima, les creences, les emocions, la resolució de conflictes…

Es realitzaran quatres tallers d’una durada de 2 hores amb un mínim d’assistència de 8 persones i un màxim de 20 persones. Tots els tallers estan vinculats i, per tant, es recomana participar en tot el cicle de tallers sencer sempre que sigui possible.

El cicle de tallers és el següent:

• Introducció: Coeduquem a casa? Propostes per al dia a dia
  1. Publicitat i joguines: com influeixen a nenes i nens?

2. Contes d’ahir I d’avui: els models de sempre?

3. Emocions i sexualitat: Claus per una educació plena

4. Coeducar és prevenir la violència de gènere.

Finalment, el primer taller es celebrarà el proper 19 de Febrer a les 17:00 hores al teatre de l’escola. Aquí teniu l’enllaç al formulari on podeu apuntar-vos i indicar si necessiteu canguratge (recordeu que el canguratge te un cost de 3 €). IMPORTANT: Anoteu correu electrònic o telèfon de contacte.

Les dates per realitzar la resta dels tallers estan pendents de confirmar.

IMPORTANT: Com que el primer taller es va anul·lar, per aquest proper donarem prioritat d'inscripció a les persones que ja s'havien apuntat. a partir de la seva confirmació. Omplirem per ordre de doodle fins arribar a 20 assistents.

Recordeu que tot això es fa per les famílies i que possiblement hi ha moltes famílies interessades que no tindran la oportunitat de participar-hi. Així doncs, us demanem que manteniu el compromís d’assistència si us hi apunteu.

Moltes gràcies.

Comissió de Convivència