Cafè pedagògic de l'Escola dels Encants

13 | 02 | 2015

El cafè pedagògic és un espai de trobada per les famílies dels infants de la nostra escola on mentre podem prendre una infusió o un petit berenar, tractarem dubtes, neguits i qualsevol tema d’interès per als participants.

Tot això estarà coordinat per Juliana Martínez, psicoterapeuta de l’equip de Verónica Antón, i seguint la línia pedagògica de l’escola.

Es tracta d’un espai relaxat i respectuós.

Quan es farà?

Es faran quatre sessions de una hora i mitja (de 15:00 a 16:30h.) sempre en divendres i es repartiran les sessions durant els mesos de febrer a maig.

La primera sessió és farà el proper divendres 27 de febrer de 2015.

Com s'hi pot participar?

Per tal que les sessions siguin relaxades i tothom tingui l’oportunitat de participar es faran grups de 15 persones com a màxim per cadascuna de les sessions. Així doncs, si esteu interessats en participar apunteu-vos-hi el més aviat possible.

En aquest enllaç podeu apuntar-vos a la sessió del 27/02/2015 de 15:00 a 16:30h

Quin preu té?

El preu per persona i sessió és de 3,5€, que s’abonarà a l’inici de la mateixa sessió. La sessió té un preu de 75€ i, per tant, la resta serà subvencionada per la Comissió de Relacions Socials.

A la sala tindreu infusions i un petit pica pica. Si voleu podeu portar un berenar per compartir amb els assistents.

Esperem que tots gaudiu del cafè pedagògic!!!